Nauka języków obcych to proces, który im wcześniej zaczęty, tym szybciej przynoszący korzyści. Podążając tym tropem nasza szkoła posiada szeroką gamę kursów. Ważne jest aby pierwszy kontakt z językiem był interesujący i zachęcał do nauki. Angielski dla dzieci to najczęściej wybierany przez rodziców kurs. Należy jednak pamiętać, że znajomość drugiego języka jest coraz częściej przydatna.
hiszpański, francuski, niemiecki,
włoski, rosyjski, angielski dla dzieci
Zajęcia prowadzone są przez wykwalifikowanych Native Speakerów. Dzięki temu już nawet nasze najmłodsze pociechy uczą się prawidłowego akcentu, rozumienia ze słuchu oraz co najważniejsze otwartości w mówieniu (nie czują bariery językowej). Dzieci czerpią dużo frajdy z kontaktu z obcojęzycznymi lektorami i szybko podejmują próbę nawiązania z nimi kontaktu używając nowo poznanych słówek i zwrotów. Efekty są bardzo szybko widoczne.
Kreatywnie przygotowany program nauczania oparty na grach, zabawach naukowo-ruchowym, materiałach audiowizualnych rozpoczyna naturalny proces nauki języka obcego. Dzieci starsze, od 6 roku życia, zgłębiają wiedzę dodatkowo w oparciu o podręczniki renomowanego wydawnictwa. Książki są ciekawe, bogate w nowe słownictwo, zawierają wiele interesujących ćwiczeń, piosenek i wierszyków.
Dzieci uczą się w małych grupach – maksymalnie 8 osobowych. Mała ilość uczniów, na jednych zajęciach, pozwala lektorowi w pełni skupić się na potrzebach każdego z nich. Dodatkowo praktykowane metody uaktywniają dzieci i wzbudzają w nich ciekawość.
Naszą zaletą jest skuteczność – duży postęp widoczny jest już po 3 miesiącach. Przygotowany przez nas program uczy przede wszystkich konstruowania zdań przy pomocy poznanych słówek i zwrotów. Uczymy przez to komunikowania się, a nie pojedynczych słów, które są szybko zapominane.
Zajęcia dla 4-5 latków trwają 45 min i odbywają się dwa razy w tygodniu
Zajęcia dla 6-14 latków trwają 45 lub 60 min i odbywają się dwa razy w tygodniu
Czas zajęć został w pełni dostosowany do wieku i możliwości przyswajania wiedzy. Dbamy również o kontakt z rodzicami. Na koniec każdego semestru przygotowujemy „Progress report”, który zawiera opis poczynionych przez dziecko postępów oraz wskazuje obszary, nad którymi należy bardziej intensywnie pracować.